
Zer erakusten du Scratch honek?:
Gaztetxoenekin egiteko prestatuta dago hemen jartzen dudan Scratch-a. Matematikako eragiketa sinpleak egiteko baliabide onenetarikoa izan daiteke Scratch programa. Hain zuzen, jarri dudan Scratch-aren helburua, haurrak kenketak egiten ez aspertzea da, gauza dibertigarria balitz bezala hartzea. Horretarako, lasterketa moduko bat planteatu dut bi pertsonaien artean. Erantzun zuzena ematen badu kenketan, bere pertsonaiak pauso bat aurrera egingo du, aldiz, ikasleak eragiketan huts egiten badu, aurkaria izango da helmugara gerturatuko dena.
Izan ere, frogatuta dago adin honetako haurrei lehiaketa edo konpetizioa izugarri gustatzen zaiela, eta gogo handiz jarduten dute, egin beharrekoa berez oso gustuko ez badute ere.
Nori zuzendua dago?:
Kenketak ikasten hasi berriak direnei zuzendua dago, adina edozein dela ere egin ahal daitekeen arren.
Helburu hezitzailea:
Hasiera batean, erabiltzeko zaila dirudien arren, azalpen on batzuen ostean eta haurrek erabiltzearen poderioz, eskola guztietan egon beharreko programa da Scratch-a. Gai guztietarako balio dezake: Matematika, Hizkuntzak, Ingurunea, Heziketa Fisikoa, Musika, ... Haurrek segituan ikasten dituzte gauzak, eta beraz oso tresna baliagarria bihur liteke haur zein irakasleentzat, ikasleen autonomia garatzen laguntzen baitu; eta baita kontzeptu ugari menperatzen ere.
Kenketak ikasten hasi berriak direnei zuzendua dago, adina edozein dela ere egin ahal daitekeen arren.
Helburu hezitzailea:
Hasiera batean, erabiltzeko zaila dirudien arren, azalpen on batzuen ostean eta haurrek erabiltzearen poderioz, eskola guztietan egon beharreko programa da Scratch-a. Gai guztietarako balio dezake: Matematika, Hizkuntzak, Ingurunea, Heziketa Fisikoa, Musika, ... Haurrek segituan ikasten dituzte gauzak, eta beraz oso tresna baliagarria bihur liteke haur zein irakasleentzat, ikasleen autonomia garatzen laguntzen baitu; eta baita kontzeptu ugari menperatzen ere.
Zer gehiagotan lagundu dezake Scratch-ak?:
Scratch-a erabiltzen ohitua bazaude, gauza izugarri politak eta interesgarriak egin litezke. Edozein arlo lantzeko lagungarria da, era guztietako ariketak egin baitaitezke: Geografiari buruz hasita, XX. mendeko kirolari ezagunenetarte, edozerk balio du. Pertsonaiak aldatu daitezke, hondoa, tamaina, ... Horien bitartez galderak, baldintzak, jolasak, ... mundu txiki bat da Scratch-arena.
Errekurtsoak:
Ordenagailua, internet, Scratch, eta bideoa egiteko, Livestream.
Scratch-a erabiltzen ohitua bazaude, gauza izugarri politak eta interesgarriak egin litezke. Edozein arlo lantzeko lagungarria da, era guztietako ariketak egin baitaitezke: Geografiari buruz hasita, XX. mendeko kirolari ezagunenetarte, edozerk balio du. Pertsonaiak aldatu daitezke, hondoa, tamaina, ... Horien bitartez galderak, baldintzak, jolasak, ... mundu txiki bat da Scratch-arena.
Errekurtsoak:
Ordenagailua, internet, Scratch, eta bideoa egiteko, Livestream.
Conoce más sobre este proyecto
Hona hemen Scratch-arekin hasteko lehen pausoen tutoriala:
ioritztelebista on livestream.com. Broadcast Live Free
No hay comentarios:
Publicar un comentario